Veebipoe www.kodushop.ee (edaspidi veebipood) omanik on OÜ Leano Pro OÜ (registrikood 11213221), Asukohaga Tori vald, Pärnumaa.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Andmeside pankadega on krüpteeritud, mistõttu on teie sisestatud andmed turvaliselt kaitstud. Leano Pro OÜ makselahenduse partner on MONTONIO FINANCE OÜ Reg.nr: 14557628

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Tasuta tarne Eestis (v.a erikuller ja/või alusega tarne)

Tellimustele mille kogusumma peale soodustingimuste rakendamist ületab 50 eurot koos käibemaksuga, pakub veebipood EESTIS tasuta transpordi kliendi poolt valitud pakiautomaati või DPD kulleriga koduukseni.

Tasuta tarne eelduseks on:

  1. Tellimuse kõiki tooteid peab olema võimalik mahutada kliendi poolt valitud logistikaettevõtte pakiautomaati, või kaupu on võimalik transportida DPD kullerteenusega
  2. Ükski tellimusel olev toode ei vaja oma kaalu, suuruse või tüübi tõttu erivedu, sealhulgas kaubaalusega tarnet.

Tasuta tarnevõimalus Eesti pakiautomaati või DPD kulleriga tekib eelnevatele kriteeriumidele vastavusel ostukorvi automaatselt ja tuleb kliendi poolt valida. Veebipood ei vastuta ega tagasta kliendi poolt ükskõik millise teise tarneviisi valimisel tasutud tarne maksumust.

Kohaletoimetamine

Kaupu tarnitakse Eesti Vabariigi ja Soome Vabariigi piires. Erinevad tarnevõimalused selguvad ostukorvis tarneviiside valikus.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Meie veebipoest tellides on võimalik valida erinevate Eesti siseste tarneviiside vahel:

  1. Pakiautomaat: Saadetis saadetakse DPD, Itella SmartPOST või Omniva pakiautomaati. Tarne üldjuhul 1 – 3 tööpäeva.
  2. Kullertarne: Kaup toimetatakse kulleriga kliendi poolt valitud aadressil. Tarneaeg üldjuhul kuni 3 tööpäeva.
  3. Erivedu: Kehtib kaupadele, mis on väga pikad, rasked, vajavad erikäsitlemist või alust. Hind ja tarneaeg selgub tellimuse käitlemisel.
  4. Tulen ise kaubale järgi: Tasuta, kaup on kliendile üle andmiseks meie logistikakeskuses (aadressil Kirsi 48, Pärnu), üldjuhul valmis järgmisel tööpäeval kell 13.00. Logistikakeskuse lahtiolekuajad on E-R 9.30 – 15.30.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.

Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.

Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

Tarneviisidest täpsemalt

 
DPD pakiautomaat

DPD pakiautomaadid on paigutatud üle Eesti erinevate asutuste ja kaupluste juurde

Teenuse hind on 2,79€. Tellimustele mille kogusumma peale soodustingimuste rakendamist ületab 50 eurot, on tarne tasuta.

Pakiautomaati mahuvad väiksemamahulised saadetised kaaluga kuni 31 kg.

Kui ostukorvis pakiautomaadi valikut ei ole, siis valitud kaubad pakiautomaati ei mahu ja peate valima teise tarneviisi.

Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Ostetud kauba pakiautomaati jõudmisel saadetakse teile SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul on teil kohustus see välja võtta.

Juhul, kui jätate paki välja võtmata ja pakk tagastatakse meile, tähendab see Kodushop.ee veebipoe jaoks, et olete tellimusest loobunud. Kodushop.ee tagastab teile meile tasutud summa hiljemalt 10 tööpäeva jooksul, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 2,99€.

 
Itella SmartPOST pakiautomaat

Teenuse hind on 3,65€. Tellimustele mille kogusumma peale soodustingimuste rakendamist ületab 50 eurot, on tarne tasuta.

Pakiautomaati mahuvad väiksemamahulised saadetised kuni 35 kg.

Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 2-3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Kui ostukorvis pakiautomaadi valikut ei ole, siis valitud kaubad pakiautomaati ei mahu ja peate valima teise tarneviisi.

Ostetud kauba pakiautomaati jõudmisel saadetakse teile SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul on teil kohustus see välja võtta.

Juhul, kui jätate paki välja võtmata ja pakk tagastatakse meile, tähendab see Kodushop.ee veebipoe jaoks, et olete tellimusest loobunud. Kodushop.ee tagastab teile meile tasutud summa hiljemalt 10 tööpäeva jooksul, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 3,65€.

 
Omniva pakiautomaat

Teenuse hind on 4,99€. Tellimustele mille kogusumma peale soodustingimuste rakendamist ületab 50 eurot, on tarne tasuta.

Pakiautomaati mahuvad väiksemamahulised saadetised kuni 30 kg.

Kaubad jõuavad pakiautomaati üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Kui ostukorvis pakiautomaadi valikut ei ole, siis valitud kaubad pakiautomaati ei mahu ja peate valima teise tarneviisi.

Ostetud kauba pakiautomaati jõudmisel saadetakse teile SMS kauba saabumisest koos ukse avamiseks vajaliku uksekoodiga. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, mille jooksul on teil kohustus see välja võtta.

Juhul, kui jätate paki välja võtmata ja pakk tagastatakse meile, tähendab see Kodushop.ee veebipoe jaoks, et olete tellimusest loobunud. Kodushop.ee tagastab teile meile tasutud summa hiljemalt 10 tööpäeva jooksul, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 4,99€.

  

DPD kullerteenus Eesti Vabariigi piires

Kuller toimetab kaubad teie poolt määratud aadressile üldjuhul ülejärgmise tööpäeva jooksul peale makse laekumist veebipoe arveldusarvele.

Teenuse hind on 5,99€.

Teile kui saajale saadetakse kauba kättetoimetamise päeval SMS-teade kulleri saabumisest valitud ajavahemikul. Kuller helistab saajale kuni 30 minutit enne kohale jõudmist. Saadetis antakse saajale üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse saajale SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki saajale üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja.

Juhul, kui jätate paki vastu võtmata ja pakk tagastatakse meile, tähendab see Kodushop.ee veebipoe jaoks, et olete tellimusest loobunud. Kodushop.ee tagastab teile meile tasutud summa hiljemalt 10 tööpäeva jooksul, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 5,99€.

Itella SmartPOSTI kullerteenus Eesti Vabariigi piires.

Kuller toimetab kaubad teie poolt määratud aadressile üldjuhul ülejärgmise tööpäeva jooksul peale makse laekumist veebipoe arveldusarvele.

Teenuse hind on 11,69€.

Saate valida kauba kättesaamiseks sobiva ajavahemiku kulleriga kokku leppides. Saajale saadetakse kauba kättetoimetamise päeval SMS-teade kulleri saabumisest valitud ajavahemikul. Kuller helistab saajale kuni 30 minutit enne kohale jõudmist. Saadetis antakse saajale üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse saajale SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki saajale üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja.

Juhul, kui jätate paki vastu võtmata ja pakk tagastatakse Kodushop.ee poele, tähendab see Kodushop.ee veebipoe jaoks, et olete tellimusest loobunud. Kodushop.ee tagastab teile meile tasutud summa hiljemalt 10 tööpäeva jooksul, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 11,69€.

Omniva kullerteenus Eesti Vabariigi piires.

Kuller toimetab kaubad teie poolt määratud aadressile üldjuhul ülejärgmise tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest.

Teenuse hind on 10,49€.

Saate valida kauba kättesaamiseks sobiva ajavahemiku kulleriga kokku leppides. Saajale saadetakse kauba kättetoimetamise päeval SMS-teade kulleri saabumisest valitud ajavahemikul. Kuller helistab saajale kuni 30 minutit enne kohale jõudmist. Saadetis antakse saajale üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse saajale SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki saajale üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja.

Juhul, kui jätate paki vastu võtmata ja pakk tagastatakse Kodushop.ee poele, tähendab see Kodushop.ee veebipoe jaoks, et olete tellimusest loobunud. Kodushop.ee tagastab teile meile tasutud summa hiljemalt 10 tööpäeva jooksul, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu summas 10,49€.

Erivedu kaupadele, mille kaalu, suuruse või tüübi tõttu ei ole võimalik kasutada standardset tarnelahendust

Mõnede väga õrnade või suuremahuliste saadetiste puhul on erivedu ainuke võimalik transpordiviis.

Hind arvutatakse ostukorvis vastavalt tellimuse kaalule ning saadetise sihtkohale.

Enamasti on tarneaeg 3 – 5 tööpäeva, kuid võib pikeneda olenevalt sihtkohast, kuhu kaup tellitakse.

Tulen ise järele

Tasuta.

Tellitud kaubale on võimalus tööpäevadel ise järele tulla meie Pärnu linnas asuvasse logistikakeskusesse aadressil Kirsi 48, Pärnu. Selleks valige transpordiks “Tulen ise järele”.

Komplekteeritud paki valmisolekust pealekorjeks teavitatakse teid SMS-i teel koos täpsemate juhiste ning sobivate kellaaegadega.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tellimusest taganemiseks ja toote eelnevatel tingimustel toodule vastavalt tagastamiseks, peab klient esitama hiljemalt 14 päeva jooksul peale ostu sooritamist, vabas vormis, taganemisavalduse Kodushop.ee klienditeenindusele e-kirja aadressil:  klienditeenindus@kodushop.ee. Avalduses tuleb märkida ostutellimuse number, ostust taganemise põhjus ning kauba tagastamisviis (samal transpordiviisil, millega kaup kliendini toimetati). 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 7 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab eraisikust ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile klienditeenindus@kodushop.ee või helistades telefonil: +372 446 1245.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile klienditeenindus@kodushop.ee või helistada telefonil: +372 5663 2264. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Vajad abi?

Võta meiega julgelt ühendust meiliaadressil: klienditeenindus@kodushop.ee, telefonil +372 446 1245, või kiirvestlusaknas meie kodulehel kodushop.ee